Własna działalność w Hiszpanii – garść podstawowych informacji

Koszty prowadzenia działalności gospodarczej w naszym kraju są coraz wyższe, dlatego coraz liczniejsza grupa polskich przedsiębiorców zastanawia się nad przeniesieniem swojej działalności za granicę. Jedni decydują się na przenosiny do Czech, inni wybierają Litwę, a jeszcze inni Francję czy Hiszpanię. Tego typu plany pociągają za sobą liczne pytania: jak wygląda założenie firmy w Hiszpanii? Jak…

Read More

SEO czy whisper marketing?

Obszar narzędzi marketingu internetowego niemal co roku poszerza się o nowe formy promocji firm i produktów w obszarze globalnej sieci. Narzędzia te dostosowane są do celów jaki firma chce osiągnąć, do oferty oraz potencjalnych klientów. Obok narzędzi, które na pierwszy rzut oka są dla klienta oczywistą reklamą internet oferuje także możliwość prowadzenia mniej oczywistych działań,…

Read More

Tablice reklamowe – czy warto?

Reklamy zalewają nas codziennie, co sprawia, że po pewnym czasie przestajemy zwracać na nie uwagę. Co zrobić, aby reklama nie tylko została zauważona, ale w dodatku przyciągnęła klienta do danej firmy? Najprostszą drogą jest wybór agencji reklamowej, która zajmuje się produkcją różnych nośników reklamy i w której pracują sami specjaliści. Dobra drukarnia wielkoformatowa to miejsce,…

Read More

Siła reklamy

Reklama w dużym stopniu decyduje o tym, czy dana usługa lub produkt odniesie na rynku sukces. To właśnie za sprawą reklamy konsument uzyskuje pierwsze informacje i poprzez nią rozbudzane jest jego zainteresowanie. Nic więc dziwnego, że branża reklamy przeżywa dziś tak dynamiczny rozwój. Firma, która zajmuje się nią profesjonalnie to agencja reklamowa.

Read More

Reklama na rynku lokalnym

Reklama i marketing są bardzo ważnym aspektem działalności każdej firmy i każdego przedsiębiorstwa. Zwiększenie rozpoznawalności swojej firmy i swoich produktów spowoduje lepsze ich postrzeganie w oczach klientów. Okazuje się również, że wydatki, jakie ponosi się na reklamę i marketing idą w parze ze zwiększenie obrotów i zysków firmy. Klienci, którzy wiedzą, gdzie szukać danego produktu…

Read More